Pomyslný můstek mezi online a offline prodejem automobilů by se díky novému a velmi detailnímu zážitku z digitálního nákupu mohl velmi přiblížit.
Tuto novou prodejní zkušenost poprvé využívá americká značka elektromobilů Lucid Motors ve svém novém modelu Lucid Air, kde zákazníci procházejí nejrealističtějším konfigurátorem vytvořeným pro kupce automobilů pomocí stejné technologie jako u pokročilých videoher. Podle návrhářů platformy ZeroLight mohou zákazníci postavit své nové auto na jakémkoli zařízení a tento proces poté zrcadlit v obchodě. Díky cloudové technologii ZeroLight říká, že to „ruší veškeré hranice mezi online a in-store zážitkem“, protože interakce se zákazníky jsou personalizované. Toto řešení také umožňuje prodejci absolvovat virtuální prohlídku klíčových funkcí vozu, zatímco zákazník je schopen s tímto vozem současně komunikovat. Když zákazníci navštíví showroom, mohou následně pomocí konfigurátoru virtuální reality dokončit svůj osobní design. Derek Jenkins, viceprezident pro design ve společnosti Lucid Motors, uvedl: „Lucid Air zavádí novou éru luxusní mobility, která přináší výrazně zvýšenou úroveň integrovaného designu a technologie.“ „Vytvořili jsme zákaznickou zkušenost, která odráží tento pokrok ve všech směrech, a ve spolupráci se ZeroLight jsme vytvořili jedinečnou cestu, kde má zákazník svobodu zkoumat, konfigurovat a nakupovat Lucid Air podle svých vlastních podmínek, kdykoli a na jakémkoli zařízení. “
Darren Jobling, generální ředitel společnosti ZeroLight, dodal: „Toto je nejpokročilejší cesta k nákupu automobilů na světě, měřítko, s nímž budou nyní porovnávány všechny zkušenosti s nákupem automobilů. Uvedením vize Lucid Motors do života jsme demonstrovali, jak cloudová 3D vizualizace může transformovat desítky let staré prodejní struktury a modernizovat všechny aspekty nákupní cesty. Díky cloudu přetváříme způsob, jakým svět kupuje automobily. “