Chelsea Women je nejúspěšnějším klubem FA Barclays Women's Super League. Značka Škoda tak v ženském fotbale dále rozšiřuje její angažovanost v ženském sportu.
Obě značky budou úzce spolupracovat a partnerství bude viditelné při všech aktivitách Chelsea na hřišti i mimo něj. Značka Škoda se také objeví na reklamních plochách na hřištích Stamford Bridge a Kingsmeadow, kde tým Chelsea hraje své zápasy. Hráčky a zaměstnanci týmu budou mít na tréninkovém hřišti k dispozici elektrické modely automobilky. A to jak SUV, tak i Coupé Škoda Enyaq.
Ženský fotbal
Toto partnerství představuje první vstup značky do ženského fotbalu. Tento sport se v posledních letech velmi rozvíjí, čemuž napomáhají jak dobré výkonů klubů, tak také anglického národního týmu, který se dostal do finále mistrovství světa ve fotbale žen 2023. Škoda však není v podporování sportů žádný nováček. V minulosti již podpořila profesionální ženskou cyklistiku prostřednictvím partnerství s cyklistickými závody, jako je například slavná Tour de France Femmes. Škoda také spustila tzv. Cycling Academy ve spolupráci s nejúspěšnější britskou paralympioničkou Dame Sarah Storey.
Zarah Al-Kudcy, obchodní ředitelka Chelsea Women's, řekla: "Škoda projevuje nadšení pro náš ženský tým od chvíle, kdy jsme se s nimi poprvé setkali. Dokonale se shodují s hodnotami našeho týmu a já se těším na to, až se partnerství naplní a my budeme pokračovat v posouvání hranic našich značek. Kirsten Staggová, vedoucí marketingu Škoda UK, uvedla, že se jedná o velmi důležitý krok: "Škoda je hrdá na partnerství s organizací Chelsea Women, která je skutečným průkopníkem“.
Ženský fotbal v Anglii
V říjnu roku 2020 byla zahájena nová strategie s názvem „Inspirující a pozitivní změna“. Mezi jejími osmi cíli vyniká jeden - umožnit všem školou povinným dívkám stejný přístup k fotbalu jako chlapcům, ať už ve škole, nebo v klubech.
Mediální pokrytí se postupně zvětšovalo a obecný zájem o hru nikdy nebyl vyšší. Domácí vítězství ve Wembley na UEFA Women's EURO 2022 přineslo kromě obrovského úspěchu na hřišti více než 400 000 nových příležitostí pro dívky a ženy, které se mohly zapojit do fotbalových aktivit na základní úrovni.