Popularita Cybertrucku postupně klesá a Tesla hledá nové strategie

Foto: Unsplash

Tesla Cybertruck si získal pozornost jako futuristický pick-up s odvážným designem a výkonnými specifikacemi. Po bouřlivém začátku se však zdá, že jeho popularita postupně klesá. Co způsobuje tento propad a jaké jsou jeho dopady na Teslu i trh elektromobilů?


 

Po triumfálním vstupu na trh a rekordních prodejích Tesla Cybertruck nyní čelí poklesu zájmu. Přestože ve svých kategoriích stále vede, data ukazují, že zákazníci už o tento futuristický vůz přestávají jevit zájem.

Prodej Cybertrucku se zpomaluje

Podle dat agentury Reuters se průměrná doba, kterou Tesla Cybertruck stráví na parkovišti prodejce, prodloužila na 75 dní. Pro srovnání, v květnu trvalo prodat vůz pouhých 27 dní. Také počet registrací nových Cybertrucků v USA klesá – ze srpnových 5 428 na říjnových 4 039.

Proč tomu tak je? Analytici naznačují, že jedním z důvodů může být neobvyklý design vozu, který oslovuje spíše technologické nadšence než tradiční kupce těchto automobilů. Cena hrající klíčovou roli se pohybuje v kategoriích, kde konkurence nabízí osvědčené modely od značek jako Ford, Chevrolet nebo GMC.

Tesla se však snaží oživit poptávku nabídkou atraktivních leasingových podmínek. V listopadu byl měsíční leasing snížen z původních 999 dolarů na 899 dolarů. Přesto se zdá, že tato strategie nemá dostatečný dopad na navýšení prodejů.

Dopad na trh elektromobilů

Pokles zájmu o Cybertruck není signálem, že by celé odvětví elektromobilů čelilo problémům. Například v Evropě celkový prodej elektromobilů velmi roste, i když Tesla v tomto segmentu vykazuje pokles. Na trhu se totiž postupně objevuje více konkurentů, kteří nabízejí cenově dostupné a technologicky pokročilé modely.

I přes aktuální propad Tesla zůstává jedním z klíčových hráčů v automobilovém průmyslu. Společnost má několik možností, jak zvrátit negativní trend – ať už uvedením nových modelů, inovacemi v designu či optimalizací cenové politiky.

Co znamená pokles Cybertrucku pro Teslu?

Cybertruck si prošel výrazným poklesem zájmu, což naznačuje, že trh elektromobilů je stále náročnější a rozmanitější. Zda Tesla dokáže situaci zvrátit a udržet si svou pozici lídra, ukáže až čas. Jasné však je, že automobilka bude muset nadále inovovat, aby zůstala konkurenceschopná v rychle se měnícím prostředí, ve kterém se stále více dopředu ženou čínské automobilky.

 

Automobilový portál s testy ojetých aut a testy nových vozů, ale také zpravodajství ze světa automobilismu, automobilové novinky, levné ojeté vozy, recenze autobazarů, světové autosalony, rady jak koupit ojetý automobil, prověření VIN, chat s odborníkem, rady, jestli benzín nebo nafta, Škoda nebo Volkswagen, kombi nebo sedan…

Podívejte se i na naše další weby:

www.life24.cz

www.cestyavylety.cz 

 

 


TestyOjetin.cz 

CarTrax, s.r.o.
Rybná 716/24
110 00   Praha 1 

IČO: 10827226
Šéfredaktor: Pavel Foltýn
info@testyojetin.cz 

Ochrana soukromí

Nastavení soukromí

Obsah internetových stránek www.testyojetin.cz (dále jen „Web“) jakož i jejich celkový vzhled, a to včetně loga a jeho částí, jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon). Web zároveň obsahuje vyobrazení ochranných známek a audiovizuální obsah, jehož vlastníkem a/nebo oprávněným uživatelem je Provozovatel. Provozovatel je tak v souladu se zákonem. č. 121/2000 Sb. oprávněn vykonávat veškerá majetková práva k Webu. Jakékoliv užití textového, grafického nebo audiovizuálního obsahu Webu jinak, než v případech výslovně vymezených zákonem, zejména pak užití obsahu formou šíření, kopírování, napodobování nebo jiného zpracování, je bez písemného souhlasu Provozovatele zakázáno.
© 2020 TestyOjetin.cz. All Rights Reserved. Created by BestSite. Powered by Tele3.