Dacia do toho opravdu šlape. Koncept Bigster je robustní a prostorné vozidlo s délkou 4,6 m, které se má prodávat za ceny obvyklé u aut z nižšího segmentu. Kategorie vozů SUV by tak byla pro zákazníky mnohem dostupnější
Bigster Concept má ve svých genech silné hodnoty značky, které jí postupně umožnily vytvořit si silný vztah s komunitou svých zákazníků a fanoušků: jednoduchost, poctivost a autentičnost. Proporce Dacie Bigster Concept jsou zároveň současné a nadčasové. Na začátku evokují robustnost. Linie jsou jednoduché a konejšivé. Působí nadmíru autenticky. Vnější proporce jsou příslibem velkého vnitřního prostoru dosahující nejlepší úrovně ve své kategorii. Její světelný podpis ve tvaru Y se rozšiřuje ve stylu SUV, který je sebevědomý a asertivní.
Dacia Bigster Concept ztělesňuje vývoj značky. S dotykem svěžesti a smyslem pro outdoor. Dokazuje, že dostupnost není protikladem atraktivity. U Dacie jsme o tom přesvědčeni a toto vozidlo je toho důkazem
Alejandro Mesonero-Romanos, ředitel designu Dacie
Její tmavě zelená barva zvýrazňuje její dynamickou a dobrodružnou povahu; duch svobody, který je hluboce zakořeněný v samotné DNA značky. Bez potřeby všeho, co je umělé a nadbytečné, chromu nebo imitace hliníku nabízí Bigster Concept vše podstatné z autentického SUV s velkou možností výběru, jako je například použití hrubých recyklovaných plastů pro ochranné prvky. Vozidlo, které je průkopníkem v modelové paletě Dacia, by mohlo být vybaveno motory na alternativní a hybridní pohon díky své platformě umožňující značce být v zcela v souladu s očekáváními našich zákazníků a stejně tak s vývojem všech předpisů v této oblasti.
S vozidlem Bigster Concept se Dacia stává synonymem úniku s cílem umožnit zákazníkům zažít jedinečné, opravdové, a i ty zdánlivě obyčejné zážitky. Více než kdy předtím ztělesňuje Dacia tuto svobodu pohybu a symbolizuje promyšlený nákup zaměřený na skutečné potřeby zákazníků a jejich největší přání. Pořízení vozu Dacia se tak stává projektem, který má smysl. Značka Dacia má stále své opodstatnění a je ještě atraktivnější než kdykoliv předtím.
O DACII: Dacia je značkou skupiny Renault, přítomnou ve 44 zemích, zejména v Evropě a oblasti Středozemí. Vznikla v Rumunsku v roce 1968 a byla odkoupena skupinou Renault a znovu oživena v roce 2004 modelem Logan. Dacia nabízí vozidla s nejlepším poměrem cena-kvalita na trhu. Díky emblematickým modelům – Logan, Sandero a Duster – měla značka velké obchodní úspěchy. Dodnes prodala Dacia více než 7 milionů vozidel.