Peugeot hází rukavici svým konkurentům a v Česku výrazně zlevňuje

Foto: Jan Smékal

Jedna z největších výhrad k elektromobilům a hybridům, tedy vysoká pořizovací cena, začíná ztrácet na významu. Alespoň u automobilky Peugeot, která výrazně zlevňuje elektrifikované modely.


V roce 2024 prošel produktový mix značky Peugeot v ČR z hlediska pohonů výraznou změnou. Zatímco u vozů vybavených klasickými spalovacími motory podíl na celkových prodejích poklesl, u elektrifikovaných vozů silně rostl, zejména pak co se týče hybridů. V roce 2025 se značka chystá zapracovat hlavně na zvýšení podílu elektrických vozů. Cílem je dosáhnout 10 % z celkových prodejů značky Peugeot v ČR. Nástrojem k dosažení tohoto cíle bude komplexní strategie založená na produktových novinkách, výhodném operativním leasingu a konkurenceschopných cenách.

Podíl hybridů roste

V uplynulém roce značka Peugeot v ČR pokračovala ve svém úsilí o zvyšování počtu elektrifikovaných vozů. Podíl klasických benzínových automobilů na prodejích značky se meziročně snížil z 50 % na 47 %, u dieselových motorů došlo k poklesu ze 45 % na 41 %.  Hybridní vozy naopak zaznamenaly výrazné navýšení podílu, a to na 9 %, elektromobily pak tvořily 3 %. Z hlediska bezemisních a nízkoemisních vozů značky Peugeot by v roce 2025 mělo dojít k zásadnímu navýšení, které zajistí celá řada konkrétních podpůrných opatření.

Nejen slevy, ale i další výhody

Rok 2024 lze z pohledu prodejů elektromobilů značky Peugeot v ČR považovat za úspěšný. Podařilo se nám realizovat několik důležitých fleetových zakázek, které se příznivě projeví i v budoucnu. Příkladem je dodání 29 elektromobilů e-2008 Zlínskému kraji. Letos ale elektromobilitu hodláme posunout ještě o úroveň výš, našim cílem je totiž zvýšit podíl elektrických vozů na našich prodejích na deset procent. Kromě firem, jejichž zájem o naši nabídku podpoříme dalšími výhodami, bychom chtěli přilákat i více soukromých klientů a dokázat jim, že bezemisní mobilita může být dostupná velmi širokému spektru zákazníků,“ říká Filip Lapka, ředitel prodejů značky Peugeot v ČR.

Rodinné modely zlevňují

Jednou z nejatraktivnějších nabídek značky Peugeot jsou nové modely Peugeot 3008 a 5008. Od ledna letošního roku jsou nově k dispozici i v plug-in hybridních variantách. Peugeot 3008 Plug-in HYBRID 195 e-DCS7 startuje na 999 000 Kč, model Peugeot 5008 Plug-in HYBRID 195 e-DCS7 pak na 1 070 000 Kč. Nabídku pohonů doplňují jedna hybridní a dvě elektrické verze (se standardním a dlouhým dojezdem). V průběhu roku 2025 dorazí i elektrická verze s pohonem 4x4. Dostupnost elektromobilů podpoří i výhodné splátky operativního leasingu. Elektrický Peugeot E-3008 je k dispozici za 14 590 Kč (12 058 Kč bez DPH), sedmimístné elektrické SUV Peugeot E-5008 pak za 15 590 Kč (12 884 Kč bez DPH).

Městské SUV levnější o 170 tisíc

Dostupnější se od začátku letošního roku stávají i další osobní elektromobily značky Peugeot, u nichž došlo k razantnímu snížení ceny. Nejprodávanější elektrický model značky v ČR, městské SUV Peugeot e-2008, má od ledna o 170 tisíc nižší cenovku a startuje na 690 000 Kč. Z cenového zvýhodnění bezemisních verzí těží i ostatní modely, které tak budou firemní i soukromí zákazníci moci nakupovat za mnohem příznivější ceny než kdy dříve.

Automobilový portál s testy ojetých aut a testy nových vozů, ale také zpravodajství ze světa automobilismu, automobilové novinky, levné ojeté vozy, recenze autobazarů, světové autosalony, rady jak koupit ojetý automobil, prověření VIN, chat s odborníkem, rady, jestli benzín nebo nafta, Škoda nebo Volkswagen, kombi nebo sedan…

Podívejte se i na naše další weby:

www.life24.cz

www.cestyavylety.cz 

 

 


TestyOjetin.cz 

CarTrax, s.r.o.
Rybná 716/24
110 00   Praha 1 

IČO: 10827226
Šéfredaktor: Pavel Foltýn
info@testyojetin.cz 

Ochrana soukromí

Nastavení soukromí

Obsah internetových stránek www.testyojetin.cz (dále jen „Web“) jakož i jejich celkový vzhled, a to včetně loga a jeho částí, jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon). Web zároveň obsahuje vyobrazení ochranných známek a audiovizuální obsah, jehož vlastníkem a/nebo oprávněným uživatelem je Provozovatel. Provozovatel je tak v souladu se zákonem. č. 121/2000 Sb. oprávněn vykonávat veškerá majetková práva k Webu. Jakékoliv užití textového, grafického nebo audiovizuálního obsahu Webu jinak, než v případech výslovně vymezených zákonem, zejména pak užití obsahu formou šíření, kopírování, napodobování nebo jiného zpracování, je bez písemného souhlasu Provozovatele zakázáno.
© 2020 TestyOjetin.cz. All Rights Reserved. Created by BestSite. Powered by Tele3.