Úspěch elektromobility: Modelová řada Volvo Recharge táhne značku k rekordním výsledkům

Foto: Volvo

Řada Recharge, tedy modely s čistě elektrickým nebo plug-in hybridním pohonem, tvořila na celkovém prodeji vozů Volvo v únoru 26,6% podíl. V Evropě pak představují vozy Recharge dokonce 44 % celkového objemu prodeje.


Společnost Volvo Cars si v celosvětovém měřítku i v únoru udržela z hlediska prodeje silnou růstovou tendenci a za první dva měsíce roku zaznamenala ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku zvýšení prodeje o 29,1 %. Během uvedené doby se prodalo celkem 110 383 vozů Volvo, přičemž společnost hlásí nárůst prodeje v USA, Evropě i Číně. Zvýšení prodeje je dáno probíhajícím zotavováním z pandemie onemocnění covid-19, které je oproti loňskému roku citelně znát především v Číně, solidním prodejním výkonem v USA a zvýšením prodeje ve Švédsku. 

Jen za měsíc únor prodala společnost Volvo Cars celkem 50 795 vozů, což je o 27,8 % více než v tomtéž měsíci předchozího roku. Současně se jedná o vůbec nejlepší únorový výsledek automobilky. Stále větší oblibě se u zákazníků těší modelová řada Recharge, tvořená dobíjecími modely s čistě elektrickým nebo plug-in hybridním pohonem. Tyto vozy měly na celkovém prodeji vozů Volvo v únoru 26,6% podíl. V Evropě představují vozy Recharge dokonce 44 % celkového objemu prodeje.

Testujeme ojeté Volvo XC60 – naftové pětiválce ujedou bez problému i půl milionu kilometrů
Úspěch elektromobilů závisí podle šéfa Volva na jedné zásadní věci
 

V Číně se společnosti Volvo Cars za první dva měsíce roku podařilo prodat celkem 29 243 aut, což v meziročním srovnání znamená zvýšení prodeje o 160,6 %. Tato hodnota svědčí o tom, že se na místním trhu automobilka po loňském zastavení své obchodní činnosti více než zotavila. V růstovém trendu pokračují v meziročním srovnání i Spojené státy americké, kde se v lednu a únoru prodalo celkem 17 315 vozů, což je o 23,7 % více než ve stejném období loňského roku. Silný nárůst byl dán především poptávkou po luxusních SUV značky, které mají na celkovém prodeji v USA 80% podíl. 

V Evropě se v prvních dvou měsících roku 2021 prodalo 48 784 vozů, k čemuž nejvíce přispěla zvyšující se poptávka ve Švédsku. Ve srovnání s loňským rokem se jedná o zvýšení prodeje o 5,5 %. V České republice letošní prodeje vozů Volvo kontinuálně rostou. V únoru došlo se 192 prodanými vozy ke 24% nárůstu oproti loňskému únoru. Za první dva měsíce roku 2021 vzrostl meziročně prodej dokonce o 46 % (468 nových registrací), přestože celkově český trh s osobními automobily zaznamenal v tomto období oproti přechozímu roku více než 19% propad.

Automobilový portál s testy ojetých aut a testy nových vozů, ale také zpravodajství ze světa automobilismu, automobilové novinky, levné ojeté vozy, recenze autobazarů, světové autosalony, rady jak koupit ojetý automobil, prověření VIN, chat s odborníkem, rady, jestli benzín nebo nafta, Škoda nebo Volkswagen, kombi nebo sedan…

Podívejte se i na naše další weby:

www.life24.cz

www.cestyavylety.cz 

 

 


TestyOjetin.cz 

CarTrax, s.r.o.
Rybná 716/24
110 00   Praha 1 

IČO: 10827226
Šéfredaktor: Pavel Foltýn
info@testyojetin.cz 

Ochrana soukromí

Nastavení soukromí

Obsah internetových stránek www.testyojetin.cz (dále jen „Web“) jakož i jejich celkový vzhled, a to včetně loga a jeho částí, jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon). Web zároveň obsahuje vyobrazení ochranných známek a audiovizuální obsah, jehož vlastníkem a/nebo oprávněným uživatelem je Provozovatel. Provozovatel je tak v souladu se zákonem. č. 121/2000 Sb. oprávněn vykonávat veškerá majetková práva k Webu. Jakékoliv užití textového, grafického nebo audiovizuálního obsahu Webu jinak, než v případech výslovně vymezených zákonem, zejména pak užití obsahu formou šíření, kopírování, napodobování nebo jiného zpracování, je bez písemného souhlasu Provozovatele zakázáno.
© 2020 TestyOjetin.cz. All Rights Reserved. Created by BestSite. Powered by Tele3.