Řada Recharge, tedy modely s čistě elektrickým nebo plug-in hybridním pohonem, tvořila na celkovém prodeji vozů Volvo v únoru 26,6% podíl. V Evropě pak představují vozy Recharge dokonce 44 % celkového objemu prodeje.
Společnost Volvo Cars si v celosvětovém měřítku i v únoru udržela z hlediska prodeje silnou růstovou tendenci a za první dva měsíce roku zaznamenala ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku zvýšení prodeje o 29,1 %. Během uvedené doby se prodalo celkem 110 383 vozů Volvo, přičemž společnost hlásí nárůst prodeje v USA, Evropě i Číně. Zvýšení prodeje je dáno probíhajícím zotavováním z pandemie onemocnění covid-19, které je oproti loňskému roku citelně znát především v Číně, solidním prodejním výkonem v USA a zvýšením prodeje ve Švédsku.
Jen za měsíc únor prodala společnost Volvo Cars celkem 50 795 vozů, což je o 27,8 % více než v tomtéž měsíci předchozího roku. Současně se jedná o vůbec nejlepší únorový výsledek automobilky. Stále větší oblibě se u zákazníků těší modelová řada Recharge, tvořená dobíjecími modely s čistě elektrickým nebo plug-in hybridním pohonem. Tyto vozy měly na celkovém prodeji vozů Volvo v únoru 26,6% podíl. V Evropě představují vozy Recharge dokonce 44 % celkového objemu prodeje.
V Číně se společnosti Volvo Cars za první dva měsíce roku podařilo prodat celkem 29 243 aut, což v meziročním srovnání znamená zvýšení prodeje o 160,6 %. Tato hodnota svědčí o tom, že se na místním trhu automobilka po loňském zastavení své obchodní činnosti více než zotavila. V růstovém trendu pokračují v meziročním srovnání i Spojené státy americké, kde se v lednu a únoru prodalo celkem 17 315 vozů, což je o 23,7 % více než ve stejném období loňského roku. Silný nárůst byl dán především poptávkou po luxusních SUV značky, které mají na celkovém prodeji v USA 80% podíl.
V Evropě se v prvních dvou měsících roku 2021 prodalo 48 784 vozů, k čemuž nejvíce přispěla zvyšující se poptávka ve Švédsku. Ve srovnání s loňským rokem se jedná o zvýšení prodeje o 5,5 %. V České republice letošní prodeje vozů Volvo kontinuálně rostou. V únoru došlo se 192 prodanými vozy ke 24% nárůstu oproti loňskému únoru. Za první dva měsíce roku 2021 vzrostl meziročně prodej dokonce o 46 % (468 nových registrací), přestože celkově český trh s osobními automobily zaznamenal v tomto období oproti přechozímu roku více než 19% propad.