Nová Škoda Slavia je na trhu. V Česku si jí ale nekoupíte

Foto: ŠKODA Auto

Škodovka představila veřejnosti zajímavý sedan s výhradně benzínovými motory. Jmenuje se Slavia, a ačkoliv má české jméno, na českém trhu si ji rozhodně nekoupíte


Po úspěšném uvedení SUV Kushaq rozšiřuje ŠKODA Auto nabídku modelů určených pro indický trh o sedan ze segmentu A0. Stejně jako Kushaq je i Slavia postavena na modulární platformě MQB-A0-IN. Jedná se o verzi modulární platformy MQB koncernu Volkswagen, která byla společností ŠKODA Auto speciálně upravena pro indický trh.

Vůz nabízí bohatou bezpečnostní výbavu, moderní infotainment a také dva úsporné a výkonné motory TSI o výkonu 85 kW (115 k) a 110 kW (150 k). Model je z velké části vyvíjen v Technologickém centru v indické Púně. Thomas Schäfer, předseda představenstva společnosti ŠKODA Auto, říká: „Po úspěšném uvedení modelu Kushaq pokračuje Slavia v modelové ofenzívě značky ŠKODA. Rozšiřujeme nabídku modelů ŠKODA o sedan ze segmentu A0, který je v Indii velmi oblíbený. Nová Slavia je navržena tak, aby vyhovovala potřebám indických zákazníků. Cílem je dlouhodobé posílení pozice značky ŠKODA na indickém trhu. V další fázi budou vozy vyráběné v Indii vyváženy také na jiné důležité růstové trhy.

Zac Hollis, vedoucí ŠKODA Auto India, říká: „S novým sedanem Slavia a SUV Kushaq máme v nabídce dva moderní a vysoce atraktivní vozy ze segmentu A0, který na indickém trhu zaznamenává rychlý růst. Díky upravené platformě MQB-A0-IN, na které jsou postaveny oba vozy, a také vývoji a výrobě, která probíhá v Indii, jsme se přiblížili přáním a potřebám našich indických zákazníků.“ Indický trh by se mohl stát jedním z pěti největších prodejních trhů společnosti ŠKODA Auto. Spolu s SUV ŠKODA Kushaq vytváří nová ŠKODA Slavia podmínky pro naplnění růstových plánů koncernu Volkswagen v Indii. Ten investuje do projektu INDIA 2.0 celkem jednu miliardu eur.

Škoda Slavia nabízí dva úsporné a výkonné benzinové motory TSI. K dispozici je tříválcový motor 1,0 TSI o výkonu 85 kW (115 k) a čtyřválcový motor 1,5 TSI generace Evo o výkonu 110 kW (150 k). Oba motory splňují přísnou indickou emisní normu BS6. Svůj výkon standardně přenášejí prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky, do sériové výbavy patří také systém Start-Stop. Motor 1,0 TSI je na přání dodáván s šestistupňovou automatickou převodovkou. Vrcholná motorizace 1,5 TSI je na přání k dispozici se sedmistupňovou převodovkou DSG.

Líbí se vám model Slavia? Kolik by podle vás měla na českém trhu stát, abyste si ji koupili? Napište nám do diskuze.

Automobilový portál s testy ojetých aut a testy nových vozů, ale také zpravodajství ze světa automobilismu, automobilové novinky, levné ojeté vozy, recenze autobazarů, světové autosalony, rady jak koupit ojetý automobil, prověření VIN, chat s odborníkem, rady, jestli benzín nebo nafta, Škoda nebo Volkswagen, kombi nebo sedan…

Podívejte se i na naše další weby:

www.life24.cz

www.cestyavylety.cz 

 

 


TestyOjetin.cz 

CarTrax, s.r.o.
Rybná 716/24
110 00   Praha 1 

IČO: 10827226
Šéfredaktor: Pavel Foltýn
info@testyojetin.cz 

Ochrana soukromí

Nastavení soukromí

Obsah internetových stránek www.testyojetin.cz (dále jen „Web“) jakož i jejich celkový vzhled, a to včetně loga a jeho částí, jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon). Web zároveň obsahuje vyobrazení ochranných známek a audiovizuální obsah, jehož vlastníkem a/nebo oprávněným uživatelem je Provozovatel. Provozovatel je tak v souladu se zákonem. č. 121/2000 Sb. oprávněn vykonávat veškerá majetková práva k Webu. Jakékoliv užití textového, grafického nebo audiovizuálního obsahu Webu jinak, než v případech výslovně vymezených zákonem, zejména pak užití obsahu formou šíření, kopírování, napodobování nebo jiného zpracování, je bez písemného souhlasu Provozovatele zakázáno.
© 2020 TestyOjetin.cz. All Rights Reserved. Created by BestSite. Powered by Tele3.